Schema pedagogicko-psychologického rozhovoru se žákem

21. ledna 2010 v 12:06 | Prof.PhDr.Rudolf Kohoutek,CSc.
Uvedené schema pedagogicko-psychologického rozhovoru se osvědčilo zejména při poznávání psychiky a obnosti žáků v pedagogicko psychologickém poradenství a na školách.

SCHEMA ROZHOVORU
Kontakt, spolupráce:
Ladění a výraz:
Tělesná čistota a
upravenost :
Ráz chování:
Zdravotní stav ( objektivní i subjektivní potíže) :
Rodina:
Otec:
Matka.
Sourozenci:
Příbuzní:
Rodinné vztahy:
Povinnosti v rodině (pomoc rodičům):
Domácí příprava na školu:
Pobyt venku (s kým a jak dlouho):
Kamarádi (parta):
Nepřátelé (posměváčci apod.):
Tresty: Odměny: Kapesné:
Z čeho má do budoucna největší strach?
Škola (co ho ve škole baví a co ne?).
Má ve škole přezdívku? Jakou ?
Třídní učitel:
Jiní učitelé:
Výchovný poradce:
Vztah ke škole:
Oblíbené předměty:
Neoblíbené předměty:
Zameškané hodiny (počet za čtvrtletí): Omluvené: Neomluvené:
Stav školních sešitů:
Oblíbení spolužáci a spolužačky:
Neoblíbení spolužáci a spolužačky:
Postoj ke známkám a hodnocení školy:
Známka z chování: Doučování:
Denní režim:
Mimoškolní činnost:
Kroužky, kluby:
Družina mládeže:
Oblíbené činnosti a hry:
Neoblíbené činnosti:
Víkend, prázdniny:
Tři největší životní přání:
Profesní či studijní přání:
Předpokládaná úspěšnost a souhlas či nesouhlas rodičů s přáním:
Doplňková témata:
Zlatý věk:
Vztah ke zvířatům:
Koho by sis vybral
na pustý ostrov?
Tři nejkrásnější sny:
Tři přání :
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama